Widget by:Blogger Tips
ΣΑΣ ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣTO ΗΡΑΙΟΝ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΙΑΜΟΝΗ **WELCOME TO OUR VILLAGE - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΡΑΙΟΥ **THE IREON CULTURAL ASSOCIATION****Ireon Music Festival 7-8-9 August ****We love music, we love people and we love festivals, thats why, since 2004, we make this 3 days unique festival in Ireon on Samos island. The biggest 3 day music event of Aegean in Greece.


 Αποτελεί το παλαιότερο πυργόσπιτο που κατασκευάστηκε στο νησί, καθώς χρονολογείται το 1577. Ο Πύργος αποτέλεσε κατοικία του Νικόλαου Σαρακίνη, ενός από τους πρώτους οικιστές της Σάμου κατά τη διαδικασία της επανακατοίκησής της, η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του ναυάρχου του τουρκικού στόλου Κιλίτζ Αλί το 1572. Ο ναύαρχος προσέφερε στον Νικόλαο Σαρακίνη, ο οποίος υπηρετούσε στη ναυαρχίδα του, μεγάλες εκτάσεις στην περιοχή του Ηραίου, όπου έκτισε και την κατοικία του. Ως προς τη μορφή του, πρόκειται για πετρόκτιστο, επίμηκες ορθογώνιο οικοδόμημα συνολικού ύψους
12μ., το οποίο διαιρείται εσωτερικά σε τρεις ορόφους με υπόγειο. Ο φρουριακός χαρακτήρας του μνημείου γίνεται εμφανής από διάφορα κατασκευαστικά στοιχεία, όπως το δώμα με τις επάλξεις, οι δύο καταχύστρες (μία στη βόρεια και μία στη νότια όψη) και οι πολεμίστρες. Εντυπωσιακά είναι τα πέτρινα παράθυρα του δευτέρου ορόφου, τα οποία διακοσμούνται με το μοτίβο του σταυρού της Μάλτας. Ο Πύργος μετά το θάνατο του Ν.Σαρακίνη κληροδοτήθηκε στην Ιερά Μονή του Ιωάννη του Θεολόγου στην Πάτμο, στην οποία ανήκει μέχρι σήμερα.  Το συγκρότημα είναι εύκολα προσβάσιμο, το εσωτερικό όμως του Πύργου δεν είναι επισκέψιμο.

foto by samosbook
It is the oldest tower built on the island, and dates from 1577. The tower was the residence of Nicholas Sarakinis ,one of the first settlers of Samos during the process of its resettlement, held at the initiative of the admiral of the Turkish fleet Kilitz Ali in 1572. The admiral gave Nicholas Sarakinis, who served in his flagship, large areas in the region of Heraion where he built his domicile. In its form, it is a stone, elongated rectangular building totaling 12m in height, which is internally divided into three floors with a basement. The fortified character of the monument is illustrated by various construction components such as the ramparts, the two gun-loops (one in the north and one on the south side) and the loopholes. Impressive are the stone windows of the second floor, which were decorated with the motif of the Maltese cross. The Tower after the death of N.Sarakini bequeathed to the Monastery of St. John the Theologian in Patmos, which still owns it today. The complex is easily accessible, but the inside of the Tower can not be visited.

foto by  samosbook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου